Madame Curie op vakantie

Madame Curie maakt weer een nieuwe reis deze zomer. Om ook de avonturen van deze zomer te volgen klik hier.

woensdag 9 maart 2011

Aangekomen

Na alle stress van de afgelopen weken ben ik vandaag aangekomen in Koper. Heerlijk weer, zonnig, strak blauwe hemel, en geen wind. Madame Curie heeft het transport prima doorstaan!!! Vanmiddag lekker een beetje gerommeld aan boord. Of nou ja, eigenlijk een poging gedaan om de rommel een beetje aan kant te krijgen. Tijdens de hectiek van het vertrek uit Nederland heb ik alle spullen gewoon aan boord gesmeten. Morgen worden de masten geplaats, die laatste essentiele werkzaamheden verricht, en dan............... eindelijk een paar nachtjes lekker slapen. Dan kan het sabbatical gevoel echt beginnen.

Stootwilletje vergeten


3 opmerkingen:

  1. Corina en Machiel11 maart, 2011

    Hoi zeiltijger!!

    Ik heb je niet eens een goede reis gewenst... We hebben het heel kort over de stress gehad!.. ;-) Maar goed je bent op de plek waar je avontuur echt gaat beginnen. Ga er super veel van genieten en we houden je in de gaten!

    dikke kus en knuffel Corina en Machiel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Margriet,

    Klinkt goed allemaal zeg! Allebei goed aangekomen op de vertrekplaats, lekker weer en hopelijk een paar nachten lekker slapen.

    Ik kijk uit naar je volgende berichtje, ben benieuwd waar je dan bent en hoe het gaat.

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Margriet,

    Ik heb het vertrek met de boot gemist en jou ook. Alsnog wens ik je het allerbeste en een goede zeiltocht toe. Ik zal je belevenissen volgen.

    Tina Heitkonig. penningmeester/havenmeester WVAP

    BeantwoordenVerwijderen