Madame Curie op vakantie

Madame Curie maakt weer een nieuwe reis deze zomer. Om ook de avonturen van deze zomer te volgen klik hier.

donderdag 7 juli 2011

Toch nog cultuur

Ondanks mijn uitgesproken vakantie stemming, vind ik het toch leuk of af en toe wat cultuur te bekijken. Met name als het niet te ver lopen is!
Fort op klein eilandje voor Gaios (Paxos).

Fort op klein eilandje voor Gaios (Paxos).
De kerken zijn hier ook heel anders ingericht dan in Kroatie. Hier zijn het orthodox ingerichte kerken met veel goud, blauw en afbeeldingen. En eerlijk is eerlijk, de kerken zijn in een beter onderhouden staat dat ik Kroatie.
Kerk in Preveza.

Fort boven Vonitsa.

Fort boven Vonitsa.
Boven is het uitzicht altijd schitterend!!!

Beneden ligt Madame Curie.

 Echt ver hoef ik nog steeds niet te lopen voor cultuur, vanaf het fort kan ik Madame Curie gewoon zien liggen (net achter die motorboot).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten