Madame Curie op vakantie

Madame Curie maakt weer een nieuwe reis deze zomer. Om ook de avonturen van deze zomer te volgen klik hier.

woensdag 17 augustus 2011

Oversteek naar Sardinie.

Morgen, de 16e, vertrek ik naar Sardinie. Omdat de vorige oversteek is tegen gevallen, zie ik nu best op tegen deze oversteek. Het is pak hem beet 300 mijl, en ik denk dat ik er wel 5 tot 6 dagen over doe. De stroming staat namelijk tegen. Toch is het raar dat een slechte oversteek maakt dat je meer opziet tegen nieuwe oversteken. Ik heb zelfs al voorzichtig gekeken of ik mijn Atlantisch traject iets kan verkorten door een extra tussenstop te maken in Lagos (Portugal). Ik hoop dat deze oversteek reuze meevalt, en veel confortabeler is. Dat zou een hoop rust geven voor nieuwe oversteken.

Ik laat het jullie weten als ik aangekomen ben op Sardinie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten