Madame Curie op vakantie

Madame Curie maakt weer een nieuwe reis deze zomer. Om ook de avonturen van deze zomer te volgen klik hier.

vrijdag 23 september 2011

De wonderen van UMTS

De wonderen van UMTS. Ik zeil nu voor de Portugese kust, in de buurt van Lissabon. En ik heb UMTS bereik. Ik kan gewoon iets op mijn site posten!!!!

Alles is goed, het is weer een langzame oversteek. 's Nachts tot nu toe nauwelijks wind gehad. Sinds gister blaast de Portugese trade wind. Lekker windje, maar wel paltegen. Vandaag schiet het dus eindelijk een beetje op.

Ik laat het jullie weten als ik in Fowey ben aangekomen.

Sta nog steeds versteld dat ik gewoon op internet kan. Ben benieuwd hoeveel dit grapje me heeft gekost. Maar het is wel heel leuk!!!

Doei

4 opmerkingen:

  1. Hoi Mar, we hebben je sms ontvangen. Inderdaad erg leuk om zo contact te hebben. Het weer ziet er goed uit de komende week, ook voor jou. Beter iets te weinig wind dan te veel . Helemaal als hij tegen is. . Succes en we zien en horen je snel weer.
    Herma en Andre

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Margriet,

    Ik blijf je gewoon volgen hoor ;) Leuk geintje dat je onderweg nog even kan posten. Ik zag gelijk even dat je Porto net voorbij bent. Behouden vaart en goede reis tot GB

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Shit margriet, je bent me vast voorbij gevaren. Ik heb gisteren La Coruna bereikt, en ik ga de andere kant op. In ieder geval goede reis, en tot horens.
    Willem van Rij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Willem,
    Zeker jammer. Had je boot graag even bewonderd, en natuurlijk even bij gekletst. Volgende (wereld) ronde nieuwe kansen!!!
    Groet Margriet

    BeantwoordenVerwijderen